B1 och B2

image90



jaha.

nyss hemkommen från en helknäpp helg i huvudstaden :)

haha men jag klagar inte.

blev helt jävla underbar basketfest med tema 1982 i
lördags.
emma och jag som aldrig vill vara riktigt som alla andra
googlade lite och hittade att synskadades riksförbund startades
1982.
så vi var ju inte sena att haka på det temat alltså.

blev en jäävligt rolig kväll och var så himla kul att träffa alla igen! :)

finns några bilder på facebook för er som hänger där. annars har
ni fler bilder att tillgå här.

åkte hem till linköping igår och träffade jelena och camilla över
en fika.
det var myysigt. inte träffat camilla på ages.

och nu ska jag väl åka till jobbet en sväng antar jag. på min lediga
dag.
måste ordna med en konferensbokning som har världens
oklaraste offert.

aja. var skönt att vara helledig i två dagar av fyra iallafall...


hadee.





image88

blindstyre 1 och blindstyre 2

Kommentarer
Postat av: jelenaaa

du glömde lägga in en notis om att det var så oerört trevligt att träffa din jugge-vän från the kingdom far far away...

2007-08-20 @ 11:50:48
URL: http://jeckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0