bröllop och spektakel.


ligger här i min säng med ett glas rödvin och
kollar på friday night lights.

nyss ätit gooodaste maten.

mm.

ska kika lite mer, sen soova. lång dag imorgon.

då blir det juubb för hela slanten sen fest för
resten.
kommer först 30 st(varav 20 är barn!!) som ska sätta
upp tält och sen fiska kräftor, samtidigt blir det bröllop med
vigseln invid strömmen sen middagen på baksidan
av huset.

och förutom det så är vi 7 set lakan korta och
har allt vanligt strul att oroa sig för.

jamen det blir nog en härlig dag!

som avslutning ska jag till kristininflyttnings-
fest
sen på kvällen. blir nog niiice. blir anna och
jag mot resten, med tanke på att vi kommer att
känna ungefär 2% av sällskapet :)

får ta min nysnodda rebenschoppen till sällskap.
haha.




men söndag är jag iallafall ledig. miicket välbehövligt.

samt så ordnade jag till en sovmorgon till mig
imorgon. även det miiicket välbehövligt.

ibland är det rätt gött att vara bossen ;) haha.



nehej. godnatt kära vänner. får se om det tas
lite fina bilder på morgondagens spektakel.


kan ske, kan ske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0