det knackar på dörren.


domedagen idag.

fan vad skönt det vore om man kunde gå på
heltid nästa månad också.

då hade jag varit mer än redo för både thailand
och usa :)

och igår blev det väl nästan bestämt att jag och
la familia ska upp till åre över jul och nyår.

haha jag kommer aldrig få jobbet på i-s när de hör
hur mkt jag kommer behöva vara ledig :P


damn.


men så är det!


får väl se när veckan är slut vart jag hamnar i höst.

vet inte riktigt vad jag själv vill helst faktiskt.
pengar eller nöje? det är frågan.


jag gör väl vad andra bestämmer antar jag ;) blir
inget helsingborg för min del iallafall. tackade nej
lite försiktigt idag.
skyllde på att jag ändå kommer att plugga om ett år,
men sa att när jag är färdigpluggad är jag väldigt
intresserad av mer arbete.

trivs ändå inom ncs :)



nehej. arbete var det ja! nu ska jag ringa PW och
höra lite om den där kräftskivan som jag ska
lägga offert till.


hadeee.

image69

kontoor.

Kommentarer
Postat av: jelenaaa

det är tur att du har snaran nära till hands när arbetet hopar sig för mycket.

2007-08-27 @ 12:53:11
URL: http://jeckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0