en dålig människa.


gött.

då får man lön den här månaden med.

jag gillar't.

ge mig meer ge mig meer.


märkte just att jag redan i år tjänat ung. likamycket
på ncs som jag tjänade totalt förra året. det är inte
fy skam alltså.

nee.

och nu ska jag ta med mig lurarna och ge mig ut
en sväng och springa. sen imorrn är det juubb hela
dagen. östsam kommer och har konferans. sen blir
det till mootala och till en pe för lite film.

är just nu inne i en period där jag är en dålig vän,
en dålig (ex)flickvän, en dålig dotter och dålig på
att sova som jag ska. främst en dålig vän.

så därför ska jag nu gottgöra herr pe för det genom
att åka dit, titta på hans nya soffbord och kanske ge
honom tre eller tilloch med fyra komplimanger för
det, se en film och sen åka hem (och sova!!)

jag vet inte, han verkar tycka att jag är mest trött och
bitter nuförtiden, förstår inte vart han får det ifrån? :P


men snart är det slut på det! iallafall i den här hektiska
farten.

ska bli sååå skönt.


nehej. lurarna var det ja. springa var det ja. eller om
man skulle ta och pallra sig till stallet och rida en sväng
istället i det fina vädret ?

ja det ska jag fan göra!


hadeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0