heta tjejer och bruna ögon.


satt och försökte lura hit ett par chokladbruna ögon
förut.

men jobb och bilbrist kom emellan.

det var ju just scnyyggt.



ska iofs upp tiidig tjej imorgon och träffa
delägare nummer 2, så är väl lika bra
att man får sin skönhetssömn kanske.


egentligen ledig dag imorgon med, men vad
gör man inte.
jag ville ändå inte vara ledig!

sen har vi bröllop OCH trettio tältandes kräftfiske-
gäster på lördag så lär bli en hektisk vecka.


men vafan :)


nu är jag trött tjej och tänker gå och lägga mig
och kolla på bones.


jepp.

måste bara lägga in denna snygga bild på mig
som jelena tog när jag var hos henne i fredags.

notera tofflorna som är minst  två storlekar för
små.

haha het tjej. :P


image91



hadeee.





Kommentarer
Postat av: browneyed girl

nejnejnej, jobb, bilbrist och körkortsbrist kom emellan dig och mina chokladbruna ögon? jag trodde inte att du gillade mina ögon så mycket, nu måste jag ju blinka lite extra charmigt när jag är nära dig. /J

2007-08-21 @ 13:49:11
URL: http://jeckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0