hurtigt.


idag är en jävligt bra dag.

har varit ledig, så madde och jag satte på oss hurt-
mössorna
och träffades hos henne vid halv elva sen
tog vi en promenad ut till jobbet, stal varsina stavar och
gick nästan en mil.

yey! sug på den ni!

så nu har jag motionen för resten av året avklarad. känns bra!

och snart så kommer herr pe hit och hämtar mig så ska
vi till lkpg. han ska jobba och montera dekaler och annat
tråkigt men jag ska träffa min sötaste fruga över en kaffe
och catcha up lite eftersom vi ses aldeles för sällan.

sen ikväll blir det gratisbio "underbar och älskad av alla".



ja, gott folk. en bra dag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: lyckliga gatan

" i say a little pray for yooou"

2007-08-29 @ 21:30:15
URL: http://jeckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0