inte bitter.



det är nästan knäppt vad snabbt ens lediga
dagar är över och direkt back to buisness
igen.

den här dagen bara försvann! kan ha något
med att göra att jag sovit bort den, men
jag vet inte :)


lurade till mig lite skjuts hem förut och
nu sitter jag här.

är inte bitter alls för att "att göra ingenting
när man ändå kan"
prioriteras högt.


men det påminner mig ju om varför vi gjorde
som vi gjorde.




menee.


annars har helgen varit jääävligt bra.
allt har gått ett i ett. men gårdagen med
alla tio pappor samt tjugosex barn och
hela bröllopskavalleriet gick ju förvånansvärt
smidigt måste jag säga!

så blev slappt på jobbet med mest häng med
cateringpersonalen.


sen blev det i ilfart till kristiin och var
endast tjugo minuter sen! heja! :)
sjukt fin lägenhet iallafall! och sjukt kul
kväll!





påtal om annat hittade jag denna underbart
trevliga sida. en hemsida för tjejer som åker
snowboard.
självklart i mesig rosa text! jag menar, hallååå,
det är ju en sida till tjejer!!

http://www.missboarder.com/


öök.



image100

trött tjej. miss it

Kommentarer
Postat av: caroline

galet härligtdet där ser ut, jesus, detta påminner mig om att jag inte åkt bräda på hela året.. hemskt!

2007-08-26 @ 18:26:56
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se
Postat av: caroline

galet härligtdet där ser ut, jesus, detta påminner mig om att jag inte åkt bräda på hela året.. hemskt!

2007-08-26 @ 18:27:17
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0