it's a hardnocked life.


godmorgon.


ligger här trött tjej i sängen med data på magen.

ska kiika lite på friday night lights tänkte jag.
fick ju hela säsongen av den där pe igår.
han är snäll karl han.


sen blir det juuubb från 12-1930. jag skulle
lätt kunna tänka mig att vara ledig några dagar
till, men noo. och imorgon blir det att börja jobba
redan cirkus 06.15. hårt!

sen jobba heela helgen. känns meeget bra.


men personalfest @ cosmic planerat på
fredag iallafall. bowling och mat på företagets
bekostnad. sånt gillar jag.

sen lördag blir det väl 20*3 fest för min sötaste
sofia.

har potential att bli en rätt bra helg. mellan allt
jobb.


gha. och nästa vecka kommer bli ännu mer.
men jag står pall, jag står pall! ingen panik
här inte.






clear eyes, full hearts, CAN'T LOOSE!


tjingeling!


image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0