köör ba!

du få'nte va rädd för't!





---

bra dag igår.

först massa juubb på cafét. hade jel och liina
där som hjälpte mig och vi var värsta bra teamet!
gjorde massa smörgåstårta sen med, och gjorde
lite extra till oss för att vi tyckte att vi var värda lite lyx-
lunch.


yeeah.



sen blev det jobb på glasis och sen hem tiidig
tjej och göra sig fiin samt fixa överraskning till
pee.

han fick en jättefin (och praktisk) inflyttningspresent av mig och
jel.

yeye.


sen blev det fäääst för hela slanten och det var gøy.

böö.


nu ska jag gå och lägga mig i soffan och kolla på
futurama och bara göra ingenting.

för jag är ledig idag.


(mycket tjat om futurama nu men det är ju
jeeegarns roligt!)

image77


(jag koppykattar linas bild lite, det får jag eftersom det var jag som
introducerade henne för futuramas underbara värld)








peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0