många bollar i luften



fan.

jag som hade tänkt ut den här morgonen så bra.

jag gillar inte när mina planer går i stöpet.


damn.



men jaha. desto mer tid att planera lite inför
helgen.

påtal om det damp det ner en inbjudan till
"kräftskiva 2007" i min postlåda häromdagen.

beata är än en gång i farten och ordnar fester,
"yes!", tänkte jag, eftersom dom alltid är allt annat
än tråkiga.

men jahaaaa. kul att det var nu i helgen. den 18e.
same frickin datum som jag ska till stockholm på
och fira att maria föddes för 25 år sedan, närmare
bestämt 1982.


men vi lär ha jeeefligt roligt i stockholm med känner
jag på mig :) dra ihop halva valdiecrewet + några
till för mig helt okända människor.

I like it.


så drar mot stockholm på freitag och hänger med min
jelena (jag menar, första helgen på en hel evighet som
hon inte är hemma i borensberg på, så då är det ju klart
att man måste ta sitt pick och pack och dra till henne
istället! haha)
.

sen blir det fääst på lördag med tema 1982. blir bra,
emma och jag kommer vara snyggast!!?!

haha.


sen på måndagen tänkte jag vara vuxen mogen
människa och gå till NCS huvudkontoret och säga hej
till alla.

borde ju ha träffat sina chefer nångång liksom? :)
nu när sista augusti närmar sig.


nehej.

nu borde jag egentligen bränna ut både paradox
och the white album så jag inte glömmer dem
(igen) innan jag ska till eeemmaaa.

mycket snowboard bliiir deeee.




nehej.

later.

Kommentarer
Postat av: Jellooo

titti. jag har fått skrivkramp. jag är helt slutkörd i hjärnan och jag skriver ett blogg inlägg tre gånger om dan, men sen raderar jag för att de tär så dåligt. hjälp mig. jag måste få min inspiration tillbaka så jag slutar vara så få-ordig

2007-08-14 @ 15:50:46
URL: http://jeckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0