mdp i farten.

image86









Mack Dawg har varit i farten igen.

Här är trailern för nya filmen "Picture This" som har
premiär i höst.

och efter Follow me Around (som emma aldrig slutar tjata
om)
haha, så har man ju ganska höga förväntningar på den
här alltså. :P

gillar verkligen stilen de har på klippen. Riktigt snyggt
filmat och redigerat alltså.
särskillt sista scenen är ju riktigt mäktig.
nice feeling att se en lavin komma emot sig sådär...
nää va?

mycket bra filmer som har premiär i höst som man
borde se känner jag. Roxys labour of love är ju ett måste, men
även den här alltså.


älskar extremebits i de här lägena.


nehej.


godnatt var det ja!

Kommentarer
Postat av: em

vadååå follow me around är bra!!!

2007-08-16 @ 00:10:08
Postat av: VAD I SJÄLVASTE HELVETE

erkänn att du gör det här för att irritera mig? du sitter och googlar på snowboard och sen klipper du ihop en text med massa konstiga ord som du vet att jag inte förstår, sen sitter du och myser av tanken på att jag sitter här som ett annat jävla frågetecken och kliar mig i huvet!!

2007-08-16 @ 13:49:48
URL: http://jeckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0