nåt annat var det ja.


jaha.

skulle egentligen sätta mig och knåpa ihop ett litet
cv och börja handa out.

råkade logga in på msn. känner att det var ett dåligt
val.

tillråga på allt sitter jag ju faktiskt och skriver här istället.

perhaps not the best start? haha fan.

men blev ju tvungen när emmaslemma (mahaha!) tjatade
på mig att jag inte hade uppdaterat på heeela dagen. :P

haha fan. jag har ju ett liv med. faktiskt. så ni vet alltså.


böö.


annars har jag haft en skön dag. NOLL frukostar idag på
jobbet (det märks att semestrarna börjar ta slut), så har bara
mest suttit framför datorn inne på kontoret och babblat telefon
som en såndär viktig människa man är.

ska ha ett möte med en C.R på onsdag och ett med en M.N.
på torsdag.

jaha. eeh.

på med kostymen då? kanske? eller? ööh.

jag är dålig på det här med möten! haha :)



nehej. cv:t var det ja.


hadeeeee.



Kommentarer
Postat av: Emmaslemma

finally uppdaterade du bloggen! ditt fel att ja blivit helt fast i den här grejen.. men en skön grej!
vad ska du söka för jobb nu då ditt fjun? :D
lateeer

2007-08-13 @ 22:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0