så kan det gå.


hejhej trött tjej!


tog med mig jobbdatorn hem idag. tänkte vara smart tjej
och lägga mig i sängen med laptop på magen och bara
vara tröttnos(men samtidigt nörd)...

...men tji fick jag! för den ville inte ansluta till vårat
nördiga internet!
(jag hatar vårat bredband och router och allt som det har
med att göra!)


böööö.


och som den nörd(som sagt var) man är så sitter man
här nu ändå.

på en stol. vid ett bord. i datarummet.

(det är synd om mig!)





men!
påtal om gårdagens arga inlägg så har all skit löst sig nu.



orkar inte ens börja att förklara här.




och imorrn är det fredag och efter fredag kommer lördag och
då kommer min kroat hem till landet för TREDJE helgen i rad.


hör och häpna gott folk!


då ska vi busa med en vän eller två (eller en!)som blev pigg pensionär
för ett tag sen.


och pärona är hemfarna efter sin semester så det var den husfriden!

men jag fick pingvinlakrits och en platta cider så jag är nöjd ändå.



här kommer annars helgens bravader i bildväg.

harebra
/c.

---



image58

påväg mot hov, och på gammalt traditionsenligt sätt skulle det
självklart förfestas i bilen med vin i kåsor!


image59

ledsen tjej när vinöppnaren gick sönder!


image60

crazysmile!
som tur var hade jelena kroatiskt vin med kapsyl i baksätet!


image61

fulla och glada tjejer i hov.



image62

hejhej!




image63

nykter tjej och en carl-hjalmar.




image65

anna var glad!






image66

..och söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0