sätta ner foten.


jag får så mycket trevliga mail varje dag på
jobbet.
jag riktigt längar till varje morgon när jag får
öppna outlook och skörda morgondagens
fångst.

dock tror jag att världen har missuppfattat lite
själva syftet med det här vandrarhemmet.

jag får iprincip varje morgon minst sextio
mail från folk som tycker att min snopp är för
liten (no shit liksom), att jag inte har någon
sexlust (nehe okej), att jag har vunnit olika
saker (yey!), eller att jag fått förtroendet att
få ta hand om folks kreditkort.

men särskillt verkar de mest tycka att jag
behöver en större snopp.
(undrar om man får skriva snopp i en blogg?)

jag tänkte nu att eftersom säkert alla som skickar
dessa mailen även läser min blogg (det är jag
helt säker på)
vill jag nu säga vänligt men bestämt
att det räcker nu. ni behöver inte skicka fler mail.

bra?

tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0