ses i dimman.


nyduschad och freesch tjej vid datorn nu.

blev jelenas tur så då passade jag på att sätta
mig här och internetnörda lite.

ska strax hoppa på tåget och möta emma inne vid
t-centralen. sen ska vi ta oss ut till nynäs, göra oss
iordning för kvällens bravader sen in till stan igen till
sex för lite middag för födelsedagsbarnet.

sen blir det paarty.


ska bli jäävligt kul att träffa alla igen! saknar dem
endel det där packet alltså :) sen lär det ju krylla
av folk jag verkligen inte känner (man är väl från
landet liksom)
men det blir nog riiiktigt kul ändå!


annars så hade jelena och jag skön myskväll igår.
tittade på shrek och åt godis och drack thé.

haha älskar de där jävla filmerna alltså!


sen blev det nattis och det var sköönt.

nehej.


tänk om man kunde läsa lite tankar ibland va?
fan vad det vore skönt.

böö.


and off we go!


vi ses i dimman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0