självplågeri.


ghaa.


jag bara sitter och väntar på nästa avsnitt av freeridetv.

jag älskar freeridetv!

jag vill bara till snön och åka bräda typ NU!



min bräda står ute vid bastun och idag när jag gick
egenom där fick jag se min lilla rosa Ride-bräda och
då blev suget värre än nånsin tror jag.


just nu undrar jag mest varför jag ska åka till thailand i
november?? haha.

ligga på en strand och sola kommer jag palla högst
en dag.

tur att anna och jag ska till hennes dykarvänner på koh tao
ett tag och hälsa på.

kanske kan få lite action där!? :) jag vill åka båt! det vill jag!
det har jag med varit sugen på hela dagen.

det och avokado. och avokado åt jag nyss. (mums!)



nej,
nu ska jag lägga mig och kolla på Escramble och längta
mer till vintern.

cheeers.

image78

(självplågeri!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0