solnedgång och picknick



tänkte mig ju att det skulle vara soool
ute idag.

tji fick jag.



men den ska tydligen komma snart, så
då tänker den här lediga tjejen ge sig ut
i båten och sola.


kan behövas.



mhm.


och igår blev det först till skogarna i tjällmo
och till en lottson för lite grill med ett gäng
människor från alla världens hörn.
(eller. det var tre från tjällmo, två från borensberg
och fyra från norrköping. stoor blandning)


så fick aaasgood mat och efterrätt! mintchokladmousse
med glass och exotisk sallad
. aaaah. det var GODARE än
det låter. I promise you.


men sen blev jag sen tjej (as always) och fick åka
racerfort hem till bbg igen för då vankades det födelsedags
mys
åt en i vår ängeltrio.

på kortet (som förövrigt hade en framsida med; till en pigg
pensionär
haha) hade vi skrivit:

nu behöver du inte längre HUNGRA efter vårat sällskap.

och blablabla.




så jelena och jag slog på stort och bjöd p på picknick
med ost och kex och baguetter och bubbelvatten
uppe på utkiksplatsen och tittade på när solen gick
ner över borensberg.



aaah. vilka vänner vi är va?? =)




och jaha. nu tänker jag titta på futurama och vänta
på solen.



imorrn blir det bastu och grill på jobbet. yeah.

image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0