spiderpig, spiderpig..


image76

pe och jag på utkiksplatsen när vi hade våran överraskningspicknick
för honom.

det ser väl himla mysigt ut? :)

påtal om den grabben så var han här ikväll och kollade
simpsons the movie med mig.

här är förövrigt hans favoritavsnitt från filmen. vi var tvugna
att spola tillbaka femton gånger för att han tyckte det
var så roligt. :P

hahahaha


nehej. nu ska jag sova min skönhetssömn. imorgon
kommer ju en av delägarna till NCS och hälsar på
på jobbet.
"man kan ju inte ha en platschef som man aldrig träffat."
nehej. men bra då. jag känner mig ju inte nervös alls.
sen är han tydligen jättepedant med, vi får väl se hur
han tycker att jag sköter hans vandrarhem... :P



böö.


jobba massa imorrn sen iväg på fest, sen jobb 12h
på lördag sen mer fest med gratis dricka.


jag gillar't.




nu ska jag sova.


nattinatt.

Kommentarer
Postat av: marodören

titta lampan. den var så vacker.

2007-08-10 @ 18:57:20
URL: http://jeckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0