tjejer kan.


här är nya trailern för roxys film som kommer nu i höst.
jag vill fan se den alltså.

labour of love

tjejer kan fan också! :)



den är tydligen inspelad lite i sverige med. inte helt fel!


nehej. nu ska jag in i duschen sen blir det tidig säng.
efter lite futurama kanske? :)

bangade fest ikväll. måste prioritera sömnen känner jag.

men imorrn blir det nya tag! först hänga på cafét mellan
sju och tre, sen direkt till glasis och hänga där till halv åtta,
sen direkt på fäääst.



jag gillar't.


gillar också att peter var och hälsade på på jobbet idag och
vi fick massa beröm.

största leendet på den här tjejen då :)

haha.

näää. seriösa grejer väntar.



pussheeeej.

Kommentarer
Postat av: jelena

Du glömde där i förbifarten att nämna att NÅGON skulle hålla dig sällskap från kvart över jävla sju på morgonen.

2007-08-10 @ 23:40:19
URL: http://jeckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0