back in oslo.

aaalrightythen.

sitter här i soffan på prinsens och äter lite frulle och dricker lite
thé. har fått så djävulskt ont i halsen de senaste dagarna.

jag skyller allt på sveriges(norges?) jävla kalla klimat.

inte för att jag inte gillar't alltså, men då får det fan hosta upp
lite snö med!

jaha. kom ju hit i söndags kväll och sen blev det direkt in i verkligheten
igen med juubb first thing monday morning. var dock riiiktigt kul att träffa
alla igen så hade en gøy dag. dock kändes det i benen och i ryggen att
man de senaste tre veckorna inte gjort annat än att slöa, för shit vad trött
jag blev.

men vad tusan. bara hem och krypa ner hos pill i hennes stora säng
och sova av sig det, och nu är det på't igen.

får se om man tar en tripp förbi toftes sen ikväll och hälsar på mina gamla
roomies. vore mys men med tanke på hur trött jag var igår i hela kroppen
är det inte helt säkert att man pallar den resan. :P

för jag är slöööö lalalalalala.
(det är tur att man bor centralt ibland)


nehej. nu ska jag ta tag i mitt liv (och min frisyr)

see ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0