jobb och snölängtan.

så satt man här på prinsens gate igen.

känns som att jag aldrig varit härifrån.

emma ligger uppe på övervåningen och snusar och jag sitter
härnere och snyltar på deras internet lite :) ska snart bege mig
ner mot trafikanten och köpa mitt veckokort sen ska jag ta pendeln
ut till sandvika storsenter och kära bit för att åter komma in i jobbartagen.

ehh känns riktigt konstigt måste jag säga :) men så är det..

varit skönt att varit hemma några dagar iallafall. träffat min bästa ecke
endel och sådär. har ju lurat med mig honom upp till åre nu, så på
söndag hoppar han på mitt tåg sen åker vi tillsammans upp norrut
till snöigare trakter för att fira lite jul och sådär. det ska bli mys!

påtal om snö så slår ju alperna alla snörekord nu ungefär. fan, jag är
avundsjuk. lina den jäveln är ju nere mitt i allt det nu och hänger i
stanton. jävla ungjävel. jag vet preciiiis hur jävla kul hon har det och
jag skulle kunna döda för att få tillbaka förra året ibland.

oooh jag saknar mitt bästa valdie!!

image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0