snowboard och jul.

ujuj.

sen sist har man jobbat iprincip 12h varje dag, kommit hem, sovit
sen vaknat och gått till jobbet igen.

tuffa dagar minsann men jag behöver ju verkligen pengarna så jag
klagar inte.

har blivit övergiven med, emmy lämnade lägenheten i torsdags och
igår åkte liinan och eemmaaan hem. så kom hem till en tom (men dock
öppen sen virrpannorna lämnat kvar nyckeln i dörren) lägenhet mitt
i natten. gaaanska ensamt men jag somnade som en stock direkt
så det gjorde inte så mycket.

jobbat sista dagen idag med tjejerna idag, har haft riktigt kul faktiskt.
kommer sakna dem endel alltså. meetade up hemma hos moa
sen och satt och snackade skit i några timmar, det var myyys.

och nu sitter man här, håller på att somna sittandes men ska
snart sooova sen imorrn ska jag steeda lite åt tjejerna här och
paacka lite sen 15.48 imorgon hoppar jag på tåget mot ååååre :)


yey! snowboard och jul är en bra kombo vill jag lova!! minns förra
julen då var jag i valdie och åt julbord sen blev packad med min
kära familj. haha det var tider det.


image244

det kom en jultomte då också.


image243

aah view från balkony.


image245

åka breeeda.


image246

ema und moi, looovin' it

image247






nehej, nu måste jag sooova.

pouss!


Kommentarer
Postat av: molikyfd

[url=http://allcigsinfo.com/winston-silver/#c36h]Cigarettes online » Blog Archive » Winston silver[/url]

2014-10-12 @ 19:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0