to much bullshit.

fan. hur ska jag kunna vänja mig vid den här kylan?
heelt otroligt. snacka om att frysa down to the bone alltså.

har försökt med operation fixa kameran idag, var inne
och rådfrågade folk i lkpg och ska nu prova mig fram
lite, eeeh så om ni inte hör nåt mer från mig så har
förmodligen datorn kollapsat och jag misslyckats.

eh.

men oj vad jag redan saknar  thailand! går inte med
ord att beskriva så sjuuukt  vackert det är överallt.
vita stränder, turkostblått vatten, palmer, färsk
frukt, god mat, skönt folk. mm you name it.

i miss it all. orkar inte riktigt berätta allt här men en
liten bråkdel finns ju på resdagboken iallafall.

resten kommer väl med bilderna, eller nåt.


annars så är det redan full rulle. igår blev det
umgås med eckepecke massa när han inte jobbade,
och förutom det så hann jag städa lite, tvätta lite och
socialiasera mig lite.

idag har jag varit pigg tjej, åkte från erik imorse vid
halv sju, sen till lkpg med mamma vid nio, sen hann
jag ta en fika med mig själv i väntan på att stan skulle
öppna, sen köpte jag lite julklappar plus en kofta jag
tänkte använda imorgon.

då är det nämligen dags för julbord med eriks jobb.
tydligen ska man vara fin och presentabel då och när
jag inte är nåt av det så tänkte jag införskaffa lite kvinnliga
atteraljer som gör sig fint på såna där tillställningar.

hann efter det med att jobba lite åt sandra på cafét,
kom hem och fick lite tiidig julklapp iform av ett snowboard-
fodral av min snälla mamma. asbra!!

ska tillbaka dit och juubba lite imorgon med. så blir tiidig
morgon för mig. braauu. sen ska jag plocka fram lilla gala
blåsan tills kvällskvisten då man ska äta julmat och hänga
med eriks workmates.

yeah.

åker ju tillbaka till oslo med på söndag. eeh. hoppsan! jag
är ganska värdelös så råkade säga ja när de tjatade på
mig om att komma tillbaka.

men äääh. kommer få en kul vecka, ska slagga hos mina
bästa tjejer på prinsens gate och sen slänga mig på natt-tåget
med erik till åre den 23 istället.

så anländer däruppe julaftonsmorgon 7.13. yey! det är vad jag
kallar välplanerat tids-schema :D hahah.

jag är bra är jag.



ääh. fan.

vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0