bra skit

mhm.



timbaland - the way I are



brädas ju inte av mycket just nu alltså.

den där karln kan sin sak alltså. that's for sure.



råkade somna ute i hamocken förut. det här med
sömn har inte riktigt velat samma sak som jag de
senaste dagarna.

söndags skyller jag helt och hållet på erik för
bristen på sömn.

igår råkade jag åka och fira en nybliven 21-åring.
eller som mitt födelsedagskort sa:
"till en pigg pensionär"

mahaha! man ska känna att man blir gammal ;)



sen fick man agera taxitaxi till magget och åka
vilse på ödevägar när man letar genvägar hem.

haha.



bah.



och idag har det varit på tok för varmt för min del.


bra skit just nu:
timbaland (as mensioned)
sol
min mobil
ljudbok
fu-middag på fre
halmstad på lör




heppåre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0