fredagen.

jaha. efter torsdag kommer fredag, som vi brukar säga.


hade leeedig dag så den här duktiga tjejen stäädade
och tvääättade och donade hela dagen lång.

duktig tjej måste jag säga!


sen blev det kväller och dags för middag med
min saknade klass!
"för här på FU, finns eliten" som det brukade
heta.

blev först en öl på 55an med min annapanna,
image51

image52

skål!



sen blev det middag med hela gänget på sangria med
tjugo glada fu-själar!

hade riktigt toktrevligt faktiskt. så himla kul att höra vad
alla har haft för sig det här året.

även om det kändes som att det var igår vi satt där,
bara några dagar innan studenten och åt vår "sista
måltid"
tillsammans. (haha!)

sen när maten var uppäten och ingen ville ha efterrätt
(förutom jag! typiskt!) så gick iallafall nästan alla
av oss vidare mot 55an igen.


och där träffade jag en saknad jelena och en camilla
och en söt elsie, innan jag och modigh drog vidare
till platens för att skaka våra lurviga. (eller iallafall
göra ett försök till det)

synd att musiken var käss, annars hade det nog
varit kul! haha :D

nehej.

sammanfattat var det iallafall en jääävligt kul kväll!

that's for sure.


(för den bildintresserade såg jag att joe hade lagt
upp lite bilder från middagen, min mobil gillade
ju inte riktigt ljuset så jag har typ inga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0