grusigt värre

jaha.


imorgon börjar en ny vecka.
nämligen vecka (fan, nu visste jag inte så då måste jag tjuvkolla på mobilen)
....tadaaa!

..nämligen vecka 27.

detta kan bli en bra vecka på många sätt:

- vi får hit en praktikant som vi tänker köra med massor
  så vi slipper göra allt tråkigt = bra
- jag är ledig på tisdag = bra
- jag är ledig på torsdag = bra
- jag ska titta på lägenhet med erik = bra
- jag ska träffa grusiga grabbar och grusiga tjejer = bra



jaha. min lista blev visst inte så lång som jag tänkt mig.

typiskt.


och i helgen ska vi ha ett bröllop här ute på jobbet. det ska bli
spännande.


vädergudarna spår visst detta:

Lördag

molnigt på morgonen

Natt: 13°C  Dag: 21°C


det kan ju inte sluta annat än bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0