jag är inte trött

aoh.



jag är tröööött.


sitter på jobbet och är totalt övergiven. tone slutade nu men en annan
är visst kvar här ända tills 19.30

yey!

sen ska jag hit igen imorgon vid 07.30,

 why even bother going home? Liksom.


funtar dock starkt på att leta upp ett ledigt rum och sno en säng.
det låter mäkta lockande. synd att tone satt hela frukosten och
berättade en massa spökhistorier om det här stället.

okejdå jelena. du kanske hade rätt.

så nu vågar jag knappt vara på övervåningen själv.

braaaaaaa.


just nu känner jag mig ungefär såhär pigg:

image11


herrå.


Kommentarer
Postat av: ghostbuster

jag vill inte verka vara en moralkärring, men vad var det jag saaaaa??? puss/Jelena

2007-07-01 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0