jag lever på hoppet




jag vill shoppa!

inte sådär ni vet - gå en sväng på stan och köpa en tröja,
utan shoppa. verkligen shoppa. och inte hemma i tråkiga
linköping, utan i nån stor jävla stad med roliga butiker.


synd bara att jag måste sparasparaspara  eftersom jag
är en nörd som ska spara pengar OCH ut och resa på
samma gång.


yey.


det går bra. gör det.



haha det värsta är att den där usa-trippen kommer bli mest
lidande, eftersom den ligger längst bort just nu :)
men jag har ju lovat min kära vapendragare in arms emma
att jag ska följa med så hon har nån att "jibba runt lite med"
i mammoth, som hon så fint uttrycker det.
aah. jag saknar snööö och brääääda så det gör ont.

men inte nog med att vi ska hänga i snordyra mammoth
kanske vi ska förbi salt lake city med och hänga med
våran gamla partypolare hampus.
inbjudna dit är ju inte fy skam alltså.

sen är det ju den där roadtrippen som ska hinnas med också.

och surfningen.


hahahah.

gaah. jag kommer få leva fattigloppa därborta.


gånger femtio.



men jag gillart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0