när det liksom blir förmycket.


buää.


nu har jag förätit mig på avokado. Och jag har ändå bara
ätit en. (nämnde jag att de var stora?)
aaaavooookaaaadooooo.

vilket knepigt namn egentligen.

hm.

anyway,
snart ska jag till motala och då tänkte jag försöka våldgästa
iallafall två lägenheter för att granska och jämföra.

dock har man ju vänner med järnkoll (hjärnkoll!! haha) så
jag har redan fått en lång lista på plus och minus med båda
två.



sen när allvaret är över tänker jag dra med mig en erik och spela
minigolf och hoppas på att inte återigen dra en nitlott och bli
bottenskrap. (det brukar bli så)

jag antar att de där golfgenerna hoppade över en generation.



och imorgon är jag ledig och det är sköööööööönt.
då ska jag träffa minst en vän över en kopp kaffe. sånt är
alltid bra.




och jag har iallafall minst två roadtrips inplanerade närmsta
tiden.
och en traintrip. (haha!)

min humor är på topp idag.






nehej nu ska jag in i duschen.


byebyebye (som justin brukade säga förr i tiden)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0