regna.

jaha.

många mysiga dagar sen jag kom hem med en hel del sol,
och mycket (frivilligt) häng på jobbet.

ja, jag gillar mitt jobb.


och igår blev det en fika med johanna med, den tösen
träffar man ju inte allt för ofta.
satt ute på uteserveringen på steves och bara njöt
av den sköna kvällen och det kändes som att det var
max en vecka sen vi gick ur skolan och sågs varje dag.

ibland saknar jag mina getter en hel del.



...


hm.
idag har jag mest bara slöat och lyssnat på "män som
hatar kvinnor
".

tänkte prova det där med att ligga i solen och
lyssna på en bok istället, och det var inte helt dumt
faktiskt.

låg ute i hamocken och spelade quadrapop
och slog mitt gamla rekord med flera hundra
tusen. nu är jag bara 60 000 ifrån en miljon.

hahaha :)
(vilken nörd man har blivit)


måste annars slå ett slag för min absoluta favorit:
www.tjuvlyssnat.se

alltså helt seriöst. dessa pantade människor gör
min dag alltså! :)



bööö.


annars saknar jag mest en liten tönt som hänger
på öland och solar och har kul.


mhm.

det är inte rättvist nånstans.


men kanske drar med iallafall några av mina söta
till halmstad nästa helg för impulsiv och oplanerad
semester.

om solen skiner dvs.


kan bli rätt bra. kommer ju en jugge  från stockholm och
beblandar sig med oss lantisar så det kan ju inte
sluta dåligt :)




nej det här var ju föga upphetsande.




arrivederci.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0