regnmys

det blev visst inte kladdkaka trots allt.

- trots att jag fortfarande är väldigt sugen. :P

utan istället fick det bli lite vit chokladmousse
av den överblivna vita chokladen erik och jag
hade gömt väl efter våran finmiddag när vi firade
två år.

det var i april det, och jag har en godis- och
chokladälskande blodhund till bror så snacka
om att det var välgömt! haha.


så välgömt att jag tillochmed glömt bort det själv.
(jag har ett bra minne!)

men idag så hittade min kära mor den där
bortglömda-och-välgömda-och-väldigt-välsmakande
chokladen.
och nu så unnar vi oss lite söndagsmys :)


men först blir det mackor i ugn med svampstuvning.



hejdå i regnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0