soffpotatis

haha blev visst varken onsdagsklubb eller slant igår.

blev först lite förferre hemma hos sunkan med folket,
sen till stan. då bestämde sig himlen för att öppna sig
så vi gick till peckas och köpte hamburgare för slanten
istället och gick hem till emelie och per och åt.

...men peckas går ju inte av för hackor så jag klagar inte!



vidare så har jag och ella haft jordens skönaste slödag.
vi somnade i varsin soffa framför tvn och låg där och
gottade oss halva dagen.

sen kom pappa hem från jobbet och väckte oss och
sen åt vi tacos.



bra dag alltså ¨,




och snart kommer mormor och morfar hit på lite
fika, just hemkomna från norge och släkten.

där är förövrigt lillebror och gottar sig för tillfället,
hänger ute i båten och fiskar hela dagarna.

det är inte fel. iallafall inte om man gillar att fiska. :P






nehej. en hel helg med jobb väntar men sen drar jag
bannemej vidare mot oslo! det ska bli najs.

påtal om mina oslo-tjejer så träffade ju liinan på
tilde och runar på Karl-Johan och var snabbt framme
med mobilen och knäppte en bild. Jävla ungen fick
3500 av aftonbladet för bilden. + en sony ericsson k810i.
och som om inte det räckte ringde norges motsvarighet
och ville även dom köpa bilden, så då fick hon ytterligare
1750 norska.

nej jag är inte avundsjuk.


tänk liksom om jag hade varit snabbtänkt nog att ta en
bild på timbaland och bullarna på 7eleven?=)

haha.





äääeeeeh.

I'm outta here

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0