trött tjej.



böö.


ligger i eriks säng nu och är lite tröttnos,
mina ögon vill mest sova men måste gå
upp nu så jag kan somna ikväll sen.

fast gillar att sitta här under täcket med
hans laptop.

varför har inte jag en sån?


får bli prio ett sen när jag sparat alla
förmögenheter jag behöver tills jag ska
ut och fara till alla världens hörn.


alltså;
ses om ett år då kära dator!

(tidigast)


anyway.
igår blev det juuubb för hela slanten
och sen fort som attan hem för att
åka till motala och fika med en bort-
sprungen madelein.

fick briefa igenom senaste året med
varandra på några timmar.

men det var myys.


sen lyckades jag rätt bra med att
få in henne i mitt spår om att åka
till mammoth i feb sen.

och hon lyckades nog lura i mig
att vi ska åka och tågluffa i europa
sen i slutet på maj.

eeh. vad hände där liksom? :)

haha fan vad jag är svag när det
kommer till att lura mig att man
ska ut och resa. :)

som när anna lurade mig att boka
thailand nu i november, när jag egentligen
inte hade (eller har) råd.

haha. svag tjej alltså.

men svag fattig tjej som kommer ha jääävligt
roligt med, inte att förglömma!!!



nehej. nu ska jag ta och gå upp och
äta lite, sen ska jag ta med mitt bångstyriga
hår och åka till min frisör-i-nöd, jennifer.

så nu ska jag bli mörk och freeesch i håret
igen. :)


jepp!


hare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0