vad hände där?


haha VAFAN?

står på jobbet, ensam och alla sover.

skulle hit en halvtimme tidigare idag för att göra
frukost åt ett par som skulle iväg tidigt.

hm. de skulle komma strax efter åtta och äta frukost.

jag går hit, trött tjej, vid 06.30 och börjar, sen när jag
varit här en halvtimme typ och allt börjar bli klart så
undrar jag vart fan gubben som nu skulle haft sin tidiga
frukost tagit vägen?!
blir lite irriterad. funderar starkt på att gå till deras rum och
banka lite bara för att.

kollar på klockan, mest för att konstatera hur himla sen han
är, och... MEN VÄNTA NU?! då är den 07.20!
och när skulle gubben ha sin frukost? EFTER ÅTTA!


HAHAHA då har den här trötta tjejen råkat gå hit en timme
för tidigt!



fyfan.


nu är jag bitter.



och jag som ska festa hela natten lång idag.


det kommer gå bra kommer det.



hahahaha.



men.
ikväll vankas det poolparty.

kan bli bra. trots trött förvirrad tjej.




hahahahaha. jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0