den där justin alltså.

bah.

jag kan inte lyssna på futuresex/lovesounds längre. jag tror att jag står
på koncertjäveln och känner beatet i magen och bara vill skrika.

aah.

den där justin alltså. han kan sin sak. tittade på youtube förut och hittade
från när han var i stuttgart. aah. det kändes som jag satt där igen i publiken.

titta och njut förbövelen. det här är det bästa jag kan erbjuda tills bilderna kommer från anna och emelie.

http://www.youtube.com/watch?v=7uP5DT_yNrE


synd att man inte får se mer av timbalands set på den videon. Det var riktigt gryyymt!

haha vi sprang ju på honom på 7Eleven efter konserten. Han var där och köpte bullar.
vi bara: "tjaaa timba! hiiiihh fiiiive!"

eller nä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0