cafe lattes och besök.

jag är värdelös, jag vet.

men det kan inte rås för när man är busy tjej som lovar upp sig på
tok förmycket ibland.

ikväll blir det mys och idol på prinsens gate med the fantastic four,
och vid nio kommer min erik hit. den stackarn kommer få underhålla sigsjälv
mellan 11-19 imorgon när jag ska jobba. det är tur att han faktiskt tycker
om mig lite :)

sååå. fått jobb på nordens största köpcentrum då, inte helt fel. står och
öser ut baguetter och cafe lattes hela dagarna men damn vad roligt vi
har! äääh. berättar mer nånannangång när jag har mer tid och sådär.

nehej. in i duschen sen ska jag röra mig mot stan.

smell you later!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0