chirre o dirre.

sitter här i soffan nu i största myskläderna under en
filt och halvsover lite samtidigt som jag skriver det här.

jag är ledig idag och jag älskar det! jag ska tamejfan inte
lämna lägenheten på hela dagen. jag ska bara ligga här
och inte göra något vettigt alls!

förut åt jag en bulle till frukost. jag tycker att det var en bra
start på en bra dag.

är så jääävla trött bara. hela tiden, non-stop. idag kan
det väl iofs ha sina orsaker eftersom jag och madelein
ranglade in här klockan fem imorse och just därför
kanske inte fått så mycket sömn som vi borde. men
det var det vääärt för vi hade en askul kväll igår!

jeppjepp, såäre.

nehej. med tanke på att jag jobbar hela dagarna nu framöver
tills jag åker hem måste jag nästan börja packa ihop alla mina
grejer innan flyttlasset går hemåt mot sverige igen. jag vill inte
packa mina grejer!

jag kanske har råkat nämna det några gånger redan, men
OJ vad tiden går fort när man har roligt.

I'm gonna miss it here.



men först ska jag lägga mig med chirre och dirre och kolla på
film, sen kanske det dimper ner en emma här med.

maddie ska jobba ikväll. överseriöst säger jag.

men påtal om nåt helt annat som händer om gaaanska så exakt
en vecka, så sitter lina och sofia på planet neråt nu.

igårkväll när jag pratade med henne var det sista vi sa:
"jaha. vi syns om en vecka då. på andra sidan jorden."

hur ofta använder man den meningen?! haha.


ääääh.
på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0