countdown.


sådääääär.

nu sitter jag här, och känner mig faktiskt, hör och häpna,
inte stressad.

det är första gången på vääldigt vääldigt länge.

lite upptagen tjej har man väl varit. men det är aldrig dåligt.

såå. har de senaste dagarna jobbat på ett café i Sandvika som
heter BIT. (best in town, hahaha)
är högsta växeln i hela dagen men det är sjuukt roligt. jobbar
bara tjejer i 20-årsåldern där så det kan inte bli mer än kul!

har fått så jag jobbar fast där tills jag åker hem. inte helt dumt!
så som det ser ut nu kommer jag åka hem onsdagen eller kanske
tillochmed torsdagen nästa vecka.

då har jag cirkus tre dagar hemma innan jag drar till thaailaaand!

haha vad hände där?!

men välförtjänt semester ska det bannemej bli! ska få spendera
tolv timmar på ett flyg med min bästa och saknade anna.

träffa upp bästa liina och sofia kho samui med sen. då ska jag
och lina lära oss surfa, sen ska vi dra till kho phangnan för lite
fullmoonparty. och efter det mot phuket, phiphi och sen bangkok.

japp så ser planen ut!

dock ska jag under hela den tiden inte bränna några pengar alls.
eh. det var tanken iallafall eftersom jag är dålig med pengar.

vi får väl se hur det går...


mmm.


och snart ska vi se lite på fiiilm och sen ska jag soova. blir jobba
imorgon hela dagen och sen ska jag försöka att hinna fixa ett
bank-konto nåndag. har hört att det kan vara rätt kul att få lön när
man ändå är här och jobbar liksom.

har blivit en riktig slödag idag. men det var myys att ha erik här.
nu sitter han på tåget påväg hem. vi blev sena förut när vi skulle
till tåget och kom ner till stationen härifrån på 13 minuter.

det var fan nytt rekord! haha


neheej. nu har ni bannemej fått en bra uppdatering känner jag.

enjoy.

pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0