hepatit a-ö

usch.

imorgon klockan tio över åtta ska jag bege mig till
reiseklinikken för att ta en spruta.

fyfan. jag vill inte.

och tillråga på allt måste jag betala femton förmögenheter
för sprutjäveln också. bara för att jag ska en vända till thailand
ett tag.

känns mycket onödigt. funderar på att gå ner till stationen och
fråga pundargrabbarna som sover på gatan där om inte de har
någon spruta istället. borde komma undan mycket billigare då.

dock kanske jag då drar på mig fler sjukdomar än hepatit a.
hepatit alfabetet,
eeh nejtack?!

äääh. vi får se hur det går imorrn helt enkelt.

sen efter det ska jag springa till banken och fixa bankkonto och
allt och precis DÄR hade jag klarat av två av tre viktiga punkter på
min todo-lista.

yey!



image211

här är jag och anna snart! hoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0