home sweet home, atleast for a while.

jaha, så var man hemma igen.

ganska mysigt att komma hem till lagad mat, tvättade
kläder, mjuka sängar och söta töntar.

har dock sovit aldeles för lite somvanligt så är mest trött
och zombie hela dagarna men det borde jag ju vant mig
vid vid det här laget.

idag har jag mest varit inne i linköping och handlat på mig
massa vuxenpoäng, mamma köpte sig en ny bil och sen
fikade jag länge och väl med min saknade lovisa.

sammen är nu ett minne blott. nu ska mamma forsera
terräng i den här lilla killen istället.

image224

mm. så är det.

hann med en tripp förbi jelena med och käkade hennes
mammas underbara smörgåstårta + födelsedagstårta med.
det var typ något av det bästa jag gjort på länge.

sen sa jag farväl till henne för inatt så reser hon till london
den tönten.

men jag ska ju inte klaga för jag åker ju till thaaailaaand om
bara två dagar. sånt är ganska bra tycker jag!

o ikväll ska jag provköra mammas nya räääser till motala tänkte jag.
sno en eller annan backpack och sen hämta en sötnöt från en fest
och köra hem honom hit.

han gör sig mycket bättre här tycker jag. :P




nehej. nu bjuder mamma på fläskfilé och potatiskgratäng. MUMMA.


hadebraaaaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0