"hur träffade du din flickvän?!"

vilken jävla kväll det blev igår.

förfest med alla workmates från BIT. det var göy och jag fick
träffa en av delägarna för första gången.

ottar. ottar.

han gjorde inget bra första intryck kanske. :P

sen blev det uuut och till yatsi och träffa robotar
och dansa och allt var bara kalasbra.

kvällen avslutades dock inte på det bästa sättet efter
massa bråk och skrik. men så är det.

men hahaha, skönaste kommentaren på hela kvällen.
jennie frågar madde: "hur träffade du din flickvän?!"

hahahahahaha. vad hände där?! :D

ojoj.

menmen. nu är det iallafall ledig söndag och det är mys. fiiint väder
ute med så jag klagar inte.

näänää. nu ska jag umgås lite med min kära erik innan
hans tåg går hem 15.48.

nåndag kanske ni ska få en bättre uppdatering men
inte idag. eller inte nu. kanske ikväll.


jag förstår att ni längtar!

heppåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0