luftföroreningar och hepatit a.

idag har jag jobbat som en stolle hela dagen. två och en halv timmars
övertid fick jag med. sånt är alltid bra när man har tom plånbok.

emmaslemma kom förbi mig hundra gånger med. hon jobbar ju på
cubus som ligger cirka tio meter ifrån mitt jobb. så varje rast tog hon
sin favoritkompanjon coca colan och gick ner för att vinka till mig.

och då pratar vi rast säkert minst en gång i halvtimmen! haha.

neemen jag gillar den tjejen. jag fick ju tillochmed sällskap på
lunchen. och fixade kanondealen till henne när hon handlade
baguette av mig.

jag är snällast.


imorgon blir det jobb igen 9.30-17.30. heerligt. sen ska jag
försöka ta tag i min todo-lista (som ligger ungefär två veckor
behind)

måste fixa sprutjävel om jag inte vill få gulsot i thailand.
(skulle varit gjort senast söndags), och gå till banken och
skaffa bankkort (som tar en vecka att få, och jag åker hem
om exakt en vecka och två dagar) om jag vill få någon lön,
sen måste jag också fixa visum till usa för OJ, jag åker ju
till thailand om mindre än två veckor!!

hahaha vad hände där?! tiden går alldeles för fort ibland.


men nehej, nu ska jag sova. ska ge mig in i sovrummet till
madde och hennes härliga luftföroreningar.



sov gott hörrni! det kommer inte jag göra. :P


puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0