lyxlirare och farväl.

usch.

fan vad jag är trött.

råkade komma hem sen tjej igår efter en lyxmiddag på theatercaffeen
med jonathan från mammoth. meningen var att madelein skulle
joina oss men hon fick jobba över så länge att hon passade.

så två timmar senare och efter en nota på över 3000 (!!!) norska så kan
jag med gott samvete säga att vi kommer att älska mammoth. ojoj.

men snacka om lyxigaste maten. på lyxigaste stället. theatercaffeen
är lite av norges motsvarighet till café opera och där satt vi mitt i
folkhavet med fiolmusik i bakgrunden och åt hundra förrätter, dyraste
huvudrätten och femton efterrätter och jag kvällen till ära bar baggyjeans
och en hoodie. eeh.

hahaha vad hände där?! inte riktigt vad jag hade förväntat mig.

men det var trevligt. madde vet inte vad hon tackade nej till. sådär lyxigt
kommer jag nog inte äta på länge. thailand lär ju ligga snäppet under kanske :)

haha. oj.

men iallafall, varit på idolkväll på prinsens gate ikväll. idol och tacos, alltid
bra.

oimorgon jobbar jag 11-19 sen blir det fäääst. sista helgen
i oslo ju. för OJ vad hände där? fan vad tiden går fort när man har roligt.
mmm. så imorrn då är det fet avskedsfest som gäller.

eller nåt liknande.

jag försöker mest få tag på den där lina men det verkar vara
ett omöjligt uppdrag. ses i thailand då ungjävel eller så
ringer du mig innan?! okej?! =)


nu ska jag sova. det är jag välförtjänt av.

torsdag 13:29 landar jag hemma igen. syns då! puss!

Kommentarer
Postat av: Jellooo

det första jag tänkte när jag såg hur fet notan blev och vad det var för ställe var "undra hur titti var klädd", sen såg jag ordet baggyjeans...ojojoj

2007-11-10 @ 17:39:26
URL: http://jeckie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0