mama I'm coming home

sådärja.

så var sista dagen i oslo påväg mot sitt slut. lite sorgligt
är det allt.

sista dagen på jobbet idag gick fort och jag fick gå en timme
tidigare (fast med betalt fram till sju ändå). I like it!

och tjejerna på jobbet hade visst konspirerat ihop sig så nu
har jag nog lovat upp mig att jobba veckan innan jul.

hoppsan! men det blir nog bra det där. får slagga på emmas
och deras soffa eller nåt i värsta fall :) och sen slänga mig
på nåt tåg till åre lite smiidigt innan jul. det går!

och imorrn blir det tiidig morgon och dra med sig hela sitt
flyttlass ner till stationen. undrar hur tusan det ska gå, ingen
bärhjälp får jag heller :P måste springa förbi Grata med och
lämna in timelistor och mina snygga serveringskläder.

ska bli myyys att komma hem några dagar innan planet går
på söndag.

haha, om några dagar sitter jag där på stranden under nån
palmjävel och lapar drinkar, sug den ni! :)

japp. detta blev det sista ni hörde från mig härifrån oslo.

over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0