när man festar till det sådär lite extra.

haha.

tänkte inleda med att förklara hur trött jag var, men sen
insåg jag att jag kanske har nött ut det ämnet så mycket
att ingen bryr sig länge.

så jag skippar det idag.

jag tänkte istället berätta att idag har jag festat till det lite
eftersom jag snart åker.

har sedan allra första dagen här spanat in en daimglasskaka
på kiwi som såg grymt god ut.

jag har dock varit aldeles för snål för att köpa den, och inte
direkt hittat nån bra anledning att fira, så jag har bara sneglat
på den de och sen lydigt trippat förbi varje gång jag varit på
kiwi.

idag så slog jag till. och fan så värt det var! jag gillar glass.
och jag gillar daimglass.

det var en bra kombo det där.

och imorgon är det näst sista dagen här, så då blir det
ut och äta middag på nåt fancy ställe (buffé för 150 spänn,
taget!) och sen blir det jobb hela onsdagen igen, för
att sen komma hem och packa som en tönt (för jag är
INTE förutseende och har INTE börjat packa än)
innan tåget går i gryningen på torsdag.

busy tjej.


men nu är det läggdags. maddie och jag ska kika på film.

adieu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0