plötsligt så händer det.


idag har jag varit dyyktig tjej.

gick upp tiidigt och vandrade iväg till reiseklinikken på st olavs plass
för att ta min hepatit a-spruta.

jag var jättenervös tjej för sprutor kanske inte är en av mina favoritsaker,
men läkaren var jävligt kvick så innan jag hann fatta nånting var det klart.
sved fan mer i plånboken än i armen. snopet.

sen gick jag till banken och skaffade bankkonto så nästa fredag kommer
min löööön. sånt är inte dumt ni! hoppas att allt har staplats på hög och
fördubblat sig litegrann under tiden, det vore en bra grej.

och imorgon är det torsdag. då åker cam hem till sverige över helgen. så
vi har en plats över här om nån känner sig sugen på en helgtripp till
den norska huvudstaden. bara så ni vet sådär.

och inte nog med det är det imorgon en vecka kvar tills jag kommer hem.


oj vad tiden går fort när man har roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0