spräckta planer.

sitter på sj nu och kikar på biljetter hem.

åker ju om ganska så exakt en vecka. knepig känsla. kommer ju sakna
mina tjejer här i oslo...

hade tänkt ut jättesmarta grejen att jag ska jobba mån-tis-ons sen åka
hem jeeetetidigt på torsdagen så jag har iallafall halva torsdagen, sen
hela fredagen och hela lördagen hemma innan flyger går på söndagen.

den jättesmarta grejen sprack när jag insåg att en torsdag jobbar alla
så det spelar ingen roll att jag är hemma halv två. ingen kommer kunna
stå där och vänta på mig med öppna armar ändå för alla är upptagna
människor med jobb.

ska försöka övertala min favoritmormor och morfar att komma och
hämta mig då. annars tänker jag i ren protest åka tåget som inte är
framme förren halv tio på kvällen.

då får jag ju iallafall sällskap av madelein. en själ som älskar mig
iallafall.

sen blir det väl några hektiska dagar innan jag och aannii drar neråt
mot andra sidan jorden.


insåg nyss att lina och sofia åker om bara tre dagar. helt knäppt.

så försöker få tag på den tönten på skype men hon behagar inte svara.
dumma unge.


image212
en dum unge.



och snart slutar maddepadde jobbet. då ska jag vara snäll vän och gå
och möta henne, sen ska jag, hon och malin äta upp det som finns
kvar av mina rester. kan ju inte lämna nåt kvar när jag åker, så nu ska
allting ätas.

ikväll står det chokladpudding på menyn.




hadee!

Kommentarer
Postat av: Linus

Neeee inte dum unge, unge som lämnat dator på för att ladda hem en massa heroes o sen åkt därifrån...
Men vi måste skypa lite snart !!! Imorn, eller lördag !!!! ju, galet !!!!
Sen ses vi ju snart, saknar dej din lilla chokladräka !

BTW: Heroes, galet bra ! Spännande ass hell!

2007-11-08 @ 22:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0