popcorn-pauser och snowboardlängtan.

aaah.

popcorn-paus i heroes.

kom på att jag var tvungen att gå in och kolla
när nästa OnBoard-nummer släpps.

det var visst idag! :) yey!

så imorgon när jag ska möta upp jel och
cam för lunch (jelena bjuder, vilken tjej va?!)
ska jag bannemej springa iväg en snabbis och
köpa nya nummret.
skulle vara massvis med pics från val d'isére med
den här gången. och jag är inte sen att få lite
sug i min valdie-tarm jag. självplågeri är min bästa
vän. ha ha.

och sånt missar man ju inte liksom! :)

annars slog det mig just vilken låååång lista jag
har med saker jag borde fixa innan jag åker på
onsdag.

woopsie.

men jag är bra på att vara ute i tid.


wish me luck.


(åter till heroes)

image143

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0