FOOOTBROOOOMS!

okej, kalla tillbaka sökstyrkan. här är jag, alive and kickin'!

har bara sen sist varit sjukt upptagen (hej jag har faktiskt ett liv) och
aldeles för slö för att uppdatera här. (förlåt)

var ju hemma förra helgen och hängde runt lite, det var niiiice. träffade
massa folk man aldrig annars ser, keekade mammas goda mat, rockade
rumpa på freddans fest med alla galna människor och hängde med pera, selma
och linné i peckaskön hela natten och avslutade som en död sill i maddes
kök med pommes och räksallad.

hahaha.

vaknade aldeles försent som en död hög hemma hos maddiiie och vi
drog oss upp, ut och sen så småningom till linkan (efter en liten de-tour
via linköpings universitet och femton brutna trafikregler). mofflade i oss
massa tacos hemma hos ella och blev fräst på av camillas katter samt
sönderslickad av ellas nya tillskott.

lite sådär som en helg ska vara tror jag.

och efter en frulle i stormen på ströget med min bästa fiskvän styrde jag
min kosa hemåt och tillbaka till oslo i måndags. fick dela tågvagn med ungefär
femton skrikiga kids, tretton irakier som skrekpratade med varandra och
en jävel som satt och sparkade i min stolsrygg hela vägen.

men jag var inte bitter.

så kom hem vid sju, var bara att ösa i sig käk och sen dra sig till jobbet
vid åtta. vadå busy life? haha.

jubbade natt hela veckan (katchiiiing!) och körde hästpass tors-lör
för att sen igår ut på stan och sviiira med breudarna. skatefest på
råå stog på schemat och vi var inte sena att ta oss dit efter ett par
cykelkrashar eller så.

svirade där hela kvällen och pratade med folk blandat med att dricka
öl, stoppa cigaretter i näsor, dansa och sen avsluta med en flötig
kyllingkebab på vårat bästa fyllekäk-hak.

somnade i en stor hög och vaknade imorse, sjukt bakfull, ganska exakt
fyra minuter innan jag behövde cykla till tåget. hoppsan!
så var bara att försöka göra sig anständig på fem min innan man slängde
sig på cykel till jubbet.

hahaha.

tuff dag idag men vad gör man inte, det gör liksom inget egentligen för
mitt jobb kanske är skönast ever, och, ladies and gentlemen,
IMORRN ÄR JAG HELT JÄVLA LEDIG!

alltså, seriöst. det ska bli så jävla fiiiiiint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0