i förbifarten sådär

whooppa.


okej jag har varit ledig nu tre dagar i rad men ÄNDÅ så försummar jag
er. fyfan vilken vän jag är alltså!

men jag ville gärna vara den sämsta bloggaren i stan så jag tänkte
fortsätta på det spåret.

har mest sovit, hängt, fikat, ölat och varit på ATMOSPHERE sen sist.
det sistnämnda kanske var det bästa på hela veckan och jag kanske
var helt i extas hela kvällen. japp, bra skit indeed.

och har nog uppgraderat mig lite på jubbet med, får ju egentligen inte
prata om det än eftersom att de måste ha tjänsten öppen för allmän
söknad i fem dagar men inofficiellt har de GETT den till mig. whoopa.

så nu kommer jag börjar jubba natt och vara ledig varrannan vecka och
ÄNDÅ tjäna lika mycket som innan. haha, bra skiiiiiit.

dumt bara att jag kikade i min kalender (för jag måste ju jobba varannan
helg) och såg att jag bara KROCKAR med minst tre roliga saker som var
inplanerade den här hösten. DAMN.

men ska försöka byta och trixa lite tänkte jag, they owe me one.

och imorrn blir det kanske lite ferre på våran balkong eller nåt, joeboe
kom ju hem med ett helt jävla högtalarsystem häromdagen, FINT,
så det måste ju invigas i rätt anda. sen jobbar ju jag hela jävla nästa
vecka så måste ju liksom... peppa in den och sådär. haha

och igår råkade jag shoppa ett par nya skor. det var inte direkt meningen
men jag är nöjd tjejja för de är sjukt snygga och på halva priset! haha hoppsan

ameehh. nu ska jag äta nåt sen ska jag försöka firra en key och hänga med
peeps.

det är lite så jag rullar.

pussheeeeeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0